Ця стаття про гальма вантажних автомобілів взагалі і про китайські зокрема. А точніше, про фрикційні накладки та колодки барабанних та дискових гальм, великих вантажівок, які наша компанія імпортує в Україну. У вантажному автопарку барабанні гальма поширені набагато ширше ніж дискові гальмівні механізми, та й в обслуговуванні вони дешевші за дискові. На барабанному гальмі можна замінити тільки накладку, на дисковому доведеться змінювати всю колодку в зборі.
Важкі вантажівки стали оснащуватися дисковими гальмами лише наприкінці 1980-х. Серійні самоскиди з дисковими гальмівними механізмами на всіх осях з'явилися трохи більше 20 років тому. Але то були вантажівки провідних світових фірм. Що стосується продукції заводів китаю, її доля в основному барабани. Дискові гальма можна зустріти тільки на свіжих моделях з піднебесної.
Але погодьтеся, легкі комерційні та середні вантажівки та кар'єрні самоскиди – це дещо інше. Ми ж говоримо про великовантажні машини та самоскиди.
Ось і виходить, що фрикційні накладки та колодки – товар затребуваний на ринку запчастин. Отже, він має бути високоякісним і відповідати Правилам № 90 і № 13 ЄЕК ООН.
Кожна партія колодок та накладок проходить випробування у лабораторії «ЄВРОТЕСТ» за вимогами ЄЕК ООН №90-02:2012. Видаються відповідні протоколи випробувань. Ми гарантуємо якість усіх гальмівних колодок та накладок, які постачаємо в Україну.