Компанія China National Heavy Duty Truck Group Co., Ltd. , Раніше мала назву Цзинаньський автомобільний завод, є колискою індустрії важких автомобілів у Китаї. У 1960 році компанія випустила перший у Китаї важкий автомобіль - восьмитонна вантажівка Huanghe JN150, поклавши край нездатності країни виробляти важкі автомобілі.
У травні того ж року голова Мао Цзедун оглянув Цзінань, відвідав прототип машини та високо оцінив його потенціал. Голова Чжу Де особисто написав на ньому слово "Жовта річка". На зорі соціалістичного будівництва автомобіль «Жовта ріка» був добре відомий по всьому Китаю, зробив значний внесок у розвиток народного господарства та оборонного будівництва, ставши одним із знакових досягнень китайської нації.
У 1983 році під особистим керівництвом товариша Ден Сяопіна компанія успішно представила австрійський проект з виробництва великовантажних автомобілів Steyr, ставши першим китайським підприємством, яке повністю впровадило іноземну технологію виробництва великовантажних автомобілів. «Steyr» колись став синонімом важких вантажівок Китаю.
У 2007 році вона успішно зареєструвалася в Гонконзі, ставши єдиною компанією, що зареєстрована на червоних фішках, серед великих державних виробничих підприємств Китаю в обробній промисловості, і спочатку створила платформу для міжнародного розвитку.
У 2009 році вона успішно досягла стратегічного співробітництва з німецькою компанією MAN. На основі імпортованих технологій вона успішно розробила провідні світові двигуни серії MC/MT, ведучі мости серії MCY, транспортні засоби серії T7H та інші передові транспортні засоби великої вантажопідйомності.
Повні технологічні цикли для складання транспортних засобів великої вантажепідємності. У 2013 році продукти серії T7H з незалежними правами інтелектуальної власності були офіційно випущені на ринок, продовжуючи лідирувати в розвитку індустрії важких автомобілів.